Már 2 hónapja tesztelem a Trade Trackert, így itt az ideje, hogy összefoglaljam az eredményeket. Nagyon sok különböző témájú affiliate kampányt lehet náluk elérni, mostanában 60-70 között van a kampányok száma, a témák pedig az utasbiztosítástól a Liberón át a hitelkártyáig terjednek. A legtöbb kampánynál megfelelő a kreatívok választéka, van többféle banner, álló és mozgó hirdetés, lehet linkeket készíteni. Lehetőségünk van úgynevezett hirdetésváltó készítésére, amivel egy adott hirdetési helyen a különböző reklámok egymást váltják, a megjelenés gyakoriságát súlyozhatjuk. Vannak a kattintásonként és az eladásonként (fix vagy százalékos jutalékot) fizető kampányokon kívül olyanok is, ahol úgynevezett lead-re fizetnek, ami például regisztráció a webshopban.
Érdekes opció még a Linkcserélő, amivel az oldalunkon szereplő linkek alakulnak át automatikusan affiliate linkekké és a kampányok leállításakor automatikusan visszaváltoznak.
Sajnos bármilyen kampánnyal kísérleteztem a honlapjaimon, semelyikkel sem sikerült 0,5% feletti átkattintási arányt (CTR) elérnem, a jellemző a 0,1-0,3% közötti tartomány, ami gyengébb a Google Adsense teljesítményénél. Lehet, hogy másoknak jobban sikerül a kampányokat optimalizálni, így én nem írnám le őket végleg az Adsense-el szemben.