Munkavégzés otthonról - álom vagy valóság?

Internetes távmunka

Abadus: magyar munkaközvetítő

2011. szeptember 12.

Az Abadus egy magyar oldal, ami szabadúszó munkák közvetítésére szakosodott. Az oldal önmagát munka alkuszként határozza meg. Az utóbbi időben több cikket olvastam róla, ezért gondoltam, hogy megnézem én is, milyen munkákat lehet ott találni.

Első ránézésre az Elance egyszerűsített verziójának tűnik. Az oldal számlálója szerint bőven 200 ezer felett van a látogatóik száma, szóval valamennyire ismertnek tekinthető az oldal. Ami meglepő, hogy jelenleg mindössze 5 munkát hirdetnek és ezek mindegyike fizikai munka. Én több tartalmat vártam volna egy tavaly indult oldaltól, amit egy országos napilap is bemutatott hónapokkal ezelőtt! A számláló szerint eddig csupán 6 munkát közvetítettek, de legalább 350 ember regisztrált mint potenciális munkavállaló.

Jelenleg szerintem az Abaduson nehéz munkát találni, viszont mi adhatunk munkát másoknak, ha esetleg túl sokat vállaltunk el. Érdekes lehetőségnek gondolom például az Elance-on elvállalt ajánlatok továbbítását ide 10%-os jutalékért cserébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetavmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr703216250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása