Munkavégzés otthonról - álom vagy valóság?

Internetes távmunka

Bukisa: lefelé a lejtőn

2012. május 15.

Korábban már írtam a Bukisa cikkíró oldalról. Az utóbbi időben sajnos egyre kevesebb az olvasójuk, ami a bevételen is erőteljesen meglátszik. Nagyon rossz hatással van a Google keresőben elért helyezésre, hogy nem követelik meg az egyedi cikkeket, hanem máshol megjelenteket is elfogadnak (én például a Helium-os cikkeimet másoltam ide, amíg a Helium nem kért netes kizárólagosságot). Szerintem nem volt jó ötlet a Chitika rendszert erőltetni a Google Adsense rovására, mivel a Chitika csak bizonyos réspiacokon tud nagyobb hirdetési bevételt generálni. Elég komoly a verseny, a vetélytársak gyorsan magukhoz csábítják a legjobb írókat és ha ez egyszer beindul, nehéz lesz megállítani a folyamatot.

Aki angol cikkek írásából szeretne pénzt keresni, annak azt tanácsolom, hogy a Bukisa helyett inkább keressen valami mást. A korábbi posztomban felsoroltam elég sok alternatívát, lehet közülük válogatni.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetavmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr284508872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása