Munkavégzés otthonról - álom vagy valóság?

Internetes távmunka

A Vodafone affiliate programja

2016. április 11.

Korábban már említettem, hogy a Vodafone affiliate programjával is elkezdtem dolgozni. A program legfőbb vonzereje az ismert néven kívül voda.jpga 40%-os jutalék, ennyit ritkán lehet keresni hasonló programokkal.Viszont a kifizetési limit a szokásos 5-10 ezer forint helyett 20000 forint, ami elég magasnak számít, szinte csak a Google Adsense dolgozik ennyivel. Sebaj, gondoltam, a 40%-os részesedés nagyon szépen hangzik, ez kompenzálhat minket a ritkábban érkező átutalások miatt.

A lelkesedés akkor kezdett alábbhagyni, amikor megnéztem a felajánlott bannereket és azt láttam, hogy a legtöbb terméket egészen pontosan 1 forintért reklámozzák... Ezekből vajon mekkora összeg a 40%-os jutalék? Persze a termékek mellé szolgáltatásokat is adnak, hiszen nem telefonboltról, hanem mobilszolgáltatóról van szó, az ilyen olcsó telefonoknál sokszor a havidíjba építik be a készülék árát. Az előfizetések első havi díjából is megkapjuk a 40%-os jutalékot.

Frissítés: 2016. május 20-án lezárult a program.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetavmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr958582756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcco 2016.05.24. 01:53:07

Szia! Tàvmunkàval kapcsolatos adózàsi kèrdèsekben tudsz segíteni? Èrdekelne pèldàul, hogy magyar adószàmmal upwork munka soràn hogyan működik ez? (pl. főaállás mellett)

Benkő Zsolt 2016.09.29. 16:41:14

Szia ! köszi blogot , nemis gondoltam hogy van ilyen jellegű magyar nyelven.Tudnál nekem esetleg segíteni, otthon szeretnék dolgozni,csak nem tudom hogy kezdjek hozzá,lenne egy pár kérdésem, nem találtam az email cimedet ahova írhatnék.ezért megadom az enyém benko.zsolt.oliver@gmail.com. Köszi a választ

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.10.05. 22:32:32

@Benkő Zsolt: Szia! 5 napja küldtem egy e-mailt a megadott címre...
süti beállítások módosítása