Munkavégzés otthonról - álom vagy valóság?

Internetes távmunka

Néhány tipp Adsense fiók nyitásához

2011. július 20.

Érdekes, hogy szinte mindenki privát üzenetben írja le a kérdéseit, itt a blogon alig kommenteltek. Nyugodtan írjatok ide is, akkor legalább mások is tanulhatnak a válaszokból!

Többen érdeklődtek, hogyan lehet egy Google Adsense fiókot nyitni minél gyorsabban. Szerintem először is az a legfontosabb, hogy rászánjunk 2 percet és elolvassuk a feltételeket. Adjunk meg valós nevet és címet, mivel a regisztráció nem teljesen automatikus és gyorsan kiszűrik a valótlan adatokat.

Szükségünk lesz egy webcímre, persze olyan tartalommal, amihez már lehet Adsense reklámokat elhelyezni. A mennyiségi és minőségi követelmények folyamatosan növekednek, én az idén tavaszi helyzetet írom le. Szóval jól jön egy saját honlap, amin van legalább 8-9 kattintható oldal és 4-5000 karakternyi szöveg. Ha nincs saját honlapunk, akkor megfelelő egy blog is, ha publikáltunk legalább 10-12 bejegyzést, egyenként minimum 80-100 szavas tartalommal.

Ha a fentiek közül egyikkel sem rendelkezünk, akkor hasznos lehet a Webanswers (bejegyzés) és a RateItAll. A Webanswers-nél 10 kérdés megválaszolása után kapunk e-mailben egy linket, amin keresztül Adsense fiókot tudunk nyitni. Gyakorlatban a 10 válasz kevés, de pár óra alatt lehet írni 50-60 választ, ami már biztosan elég. A RateitAll pedig azért jöhet jól, mert a Google kiemelt partnere, a Google Adsense API honlapján róluk szól az egyik esettanulmány, így ilyen honlapot megadva alacsonyabb követelményeket elég teljesíteni. Ez nagyjából annyit jelent, hogy fele annyi dologról kell véleményt írni az Adsense fiókhoz.

Manapság az Adsense fiók jóváhagyása nem 2 perc, senki se csodálkozzon, ha hetekig tart. Amennyiben egy héten belül nincs visszajelzés, érdemes bővíteni a megadott webhelyen a szövegeket, mert sokszor csak azért várnak a válasszal, mert a tartalom mennyisége határeset és hátha közben átviszi lécet.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetavmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr583081711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita.85 2012.08.13. 23:00:33

Szia!

Olvasom egy ideje a blogodat és nagyon tetszik, gondoltam én is belevágok az online távmunkák keresésébe. Mindjárt falba is ütköztek, a Google elutasította az Adsense kérelmemet a WebAnsweren keresztül. Szerinted később még érdemes próbálkoznom, vagy ilyen esetben felesleges.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.08.13. 23:24:08

@Anita.85: Szia!

A Google milyen indokkal utasította el? Le szokták írni az elutasító levélben. Mint írtam, folyamatosan szigorítják a követelményeket.
A leggyakoribb ok a nem elegendő tartalom (túl keveset ír valaki, nem tudja automatikusan kiértékelni és hirdetéseket elhelyezni) és a nem megfelelő tartalom (például rossz angolsággal, sok helyesírási hibával ír valaki).

Ha esetleg elküldöd a felhasználói profilod linkjét, akkor segíthetek.

Chmel 2014.01.31. 10:58:44

Szia!

Én is próbáltam regisztrálni a Google Adsense-be, de kétszer is elutasított, hogy nem felelek meg a kritériumoknak. Azt nem tudom ,hogy milyen kritériumoknak kéne megfelelni. Tudsz segíteni?
Köszönöm előre is.:)

Chmel 2014.01.31. 11:20:58

Szia!

Még azzal kiegészíteném az előző hozzászólásomat, hogy olvastam a fent írtál és szerintem azoknak a követelményeknek megfelelek. Remélem tudsz majd segíteni, hogy mi lehet a gond. :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.01.31. 16:21:24

@Chmel: Szia!
Ha leírsz valami konkrétumot is, akkor tudok segíteni. Például milyen oldalon használod az AdSense-t, mi volt az elutasítás oka (benne van a levélben).

Nemrég megkeresett valaki privát üzenetben, hogy a blogját miért nem engedélyezte a Google és ott például az derült ki, hogy a legtöbb poszt mindössze egy kép volt, szöveg nélkül és ez nem tetszett nekik.

mike707 2014.11.18. 23:49:08

Szia!
Szeretném a Youtube fiókomat az adsense fiókkal összepárosítani de nem megy. Csináltam egy Webanswer fiókot teljesítettem az 50 kérdést (nem volt egyszerű) és utána már tudtam csinálni egy adsense fiókot. A gond ott van hogyezen művelet előtt küldtem egy kérelmet az adsense fiók nyitásáért egy meglevő weboldallal ami nem az enyém. Az Adsense fiók létrejött kaptam egy értesítést is emailbe, viszont amikor beléptem az adsense fiókomba egyből kiadta hogy változtassak weboldalt mert az nem jó amit megadtam. Viszont a webanswertől meg kaptam egy emailt hogy sikeresen összekapcsolódott az adsense-el. Töröljem az adsense fiókomat és egy újat nyissak a webansweren keresztül? segítségedet előre is köszönöm, nagyon jó ez az oldal ;)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.11.20. 17:58:50

@mike707: Szia! Jóváhagyott AdSense fiókot ne törölj, inkább nézz szét errefelé az AdSense és a Youtube összekapcsolása ügyében:
youtube.blog.hu/2013/07/03/youtube_csatorna_osszekapcsolasa_adsense_fiokkal

Miniestadi 2015.02.16. 18:21:25

Szia! Csak angolul írt blogot fogadnak el az AdSense-sek? Köszönöm!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.02.17. 09:12:31

@_Solari: Igen, elfogadnak magyar blogot is, bár én úgy érzem, hogy a nem angol oldalakkal szemben kicsit komolyabbak a követelmények.

Alexandra Kisss 2015.04.10. 17:02:41

Sziasztok!
Én próbáltam az adsense programba csatlakozni, de engem is elutasítottak és az a gond hogy még azt se írták meg, hogy miért.
Oldalam: www.humorsarok.eu

Esetleg valaki tudna tanácsokat adni, hogyan fogadnák el a regisztrációm? Köszönöm.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.04.10. 21:35:11

@Alexandra Kisss: Szia!
Az elutasító levélben kell lennie az indoklásnak. Az biztos, hogy még elég kevés a tartalom az oldalon.

Joe A Farmer 2016.11.27. 19:48:21

Sziasztok!
Az Adsense akkor is tud reklámokat elhelyezni a blogunkon, ha azon már alapból jelennek meg reklámok.

Kate Kovesy 2018.10.31. 21:06:18

Szia :)

Szeretnék tőled friss információt kérni. Látom, hogy a blog bejegyzésben azt írod, hogy az AdSense regisztrációhoz a követelmények folyamatosan növekednek, és gondolom, hogy a 2011 tavaszi feltételek azóta szigorodhattak. Vagy még most is elegendő lehet leendő bologomba a fent említett 12 bejegyzés, egyenként min. 100 szavas tartalommal? Válaszotok előre is köszönöm!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.11.29. 22:38:52

@Kate Kovesy: Szia!
Itt van pár hasznos infó a Google-től:
support.google.com/adsense/answer/7299563
support.google.com/adsense/answer/7402253
A lényeg az, hogy eredeti szöveg legyen a honlapon/blogon és ne máshonnan másolj.
süti beállítások módosítása