Munkavégzés otthonról - álom vagy valóság?

Internetes távmunka

A kérdőíves munkákról

2011. június 28.

Sok helyen olvastam, hogy szép kis összegeket lehet keresni kérdőívek megválaszolásával a közvélemény-kutatóknál. Korábban én is csináltam, ezért jobbnak látom megosztani a tapasztalataimat.

Én a legtöbbször a GFK kérdőíveit töltöttem ki, kb. 4-5 évig csináltam. A korábbi rendszer szerint minden kérdőív pontokat ért és 100 pont elérése után adtak 2000 forintnyi Tesco utalványt.
Egy kérdőív átlagosan 10-12 pontot ért és 5-15 perc alatt lehetett kitölteni. Amikor szerencsém volt, az első kérdés után megállapították, hogy nem tartozok a célcsoportba és jóváírták a pontokat :) Az utalványokat a postázási cím egyeztetése után egy héten belül kiküldték.
Több időt vesz igénybe, de jobban fizetnek (alkalmanként 3-4000 forintos utalvány), ha valaki vállal telefonos interjúkat vagy személyes fókuszcsoportos beszélgetéseket is. Ez azonban már nem internetes távmunka, ezért itt nem részletezem.

Nagyjából 2 éve átalakították a rendszert és az automatikus kiküldött utalványok helyett nyereményeket sorsolnak ki a válaszadók között. Tartanak havi és féléves sorsolásokat is, a nyeremények pedig elég jók.
Jelenleg a havi nyeremények 5-30 ezer forint közötti ajándékutalványok (Media Markt, DM, Sodexo), összesen 12 nyertesnek 100 ezer forint értékben.
A féléves sorsoláson komolyabb műszaki cikkeket nyerhet 3-4 szerencsés (iPhone, Playstation, stb.) és újabban hetijegyeket a Szigetre és a Balaton Soundra.
Idén összesen 157 nyertes kaphat 1,8 milliós értékben nyereményeket, de sajnos nem tudom, hogy pontosan mennyi tag van, így nem tudok pontos adatokkal szolgálni a nyerési esélyekről. Én sajnos még nem nyertem, de mostanában nem is töltök ki kérdőívet minden hónapban.

Meghívót tudok küldeni, ha valakit érdekel.

Hasonló értékben, minden kérdőív kitöltése után tárgynyereményeket sorsolnak ki a NRC Netpanelnél és az iwiw regisztrációhoz kötött VOV-nál is (a Szonda Ipsos működteti).

Külföldi oldalak közül jelenleg a MarketAgentet tesztelem, később írok róla egy cikket.

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinetavmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr583023012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása